Obserwatorzy

wtorek, 19 sierpnia 2014

DIY Efekt desek

Witajcie, oto mój sposób na efekt desek.  
1. Potrzebujemy:
- przedmiot do zdobienia,
- ołówek,
-cienki pędziel,
-ciemna farba,
-patyna, 
-bagietki i płatki kosmetyczne,
-papier ścierny,
-lakier.


2.Ołówkiem rysuję poziome linie w takich odstępach jakiej szerokości chcemy uzyskać deski.




3. Namalowane linie poprawiamy pędzelkiem zanurzonym w ciemnej farbie.


4. Rysujemy sęki. Robimy kropkę i rozciągamy ją w poziomie, ponieważ nasze deski ułożone są poziomo.



5. Półsuchym twardym pędzelkiem poprawiamy sęki imitując małe pęknięcia, postarzamy.



6. Zamalowuję brzegi mojego lusterka oraz lakieruję 1 raz



7. Brzegi i krawędzie pokrywam patyną przy użyciu bagietki kosmetycznej.


8. Nałożoną patynę rozcieram przy pomocy płatka kosmetycznego.



9. Kiedy patyna wyschnie (po kilku lub kilkunastu godzinach) półsuchym, szerszym, zanurzonym w ciemnej farbie pędzlem malujemy nieregularne kreski na brzegach. Od zewnątrz do wewnątrz.



10. Na zakończenie lakierujemy.



10 komentarzy:

  1. bardzo fajny kurs, ale dla potrafiących malować, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba potrafić malować kreski i to niezbyt proste ;-)

      Usuń
  2. Jak dla mnie bomba, wcale nie trzeba umieć malować! Ja po takim kursie zrobiłam piękne pudełko z efektem brzozy! Kurs jest bardzo zrozumiały i każdy sobie z tym poradzi. Dziękuję że tutaj trafiłam i zapraszam do siebie www.evikowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra kursik. Też myślę że wcale nie trzeba umieć malować. Wszystko dokładnie widać i tylko troszkę odwagi :) Ja na pewno kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę i tajemnica odkryta, a ja myślałam że to motyw z serwetki. Teraz podoba mi się jeszcze bardziej.
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dałam się nabrać, że to jest naklejona serwetka :) Dzięki Ci za kursik, warto popróbować swoich sił i też "zmalować" takie deski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe słowa i za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za kursik. Efekt fantastyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pomyslowe

    OdpowiedzUsuń