Obserwatorzy

niedziela, 31 sierpnia 2014

Lusterka z efektem desek w jeszcze jednej odsłonie




5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Agnieszko
    Trafiłam do Ciebie przez wzorki do transferu , szukałam takowych w necie. I jak je znalazłam u Ciebie to az mi sie oczka zaświeciły. Pozwoliłam sobie kilka wydrukowac. Skoro zaprosiłaś do częstowania się to mam nadzieję że nie będziesz miała mi tego za złe. Oczywiście jak wykorzystam coś z nich link się znajdzie na 100% na moim blogu. A że zajmujesz się decou to nie mogło mnie u Ciebie zabraknąc więc i do Obserwatorów się dopisłam. Decou to mój oststni świr totalny , do sklepu z serwetkami nie mozna mnie wpuszczać bo wykupie wszystko na pniu. Transferu jeszcze nie robiłam, aczkolwiek medium zakupiłam juz bardzo dawno. Teraz przyszła pora no debiut w tym temacie.
    Lustereczka są cudne , w chiwli wolejne nie omieszkam przejżeć całego Twojego bloga .
    Pozdrawiam serdecznie a jak byś miała ochotę zajrzec do mnie to podaję bloga co byś nie musiała za duzo szukać.
    P.S. mam jedną wadę piszę strasznie długie posty i komentarze.
    Pozdrawiam Ania z iwanna59.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ miło i rozgość się, powiem Ci tylko,że jak spróbujesz transferów to dopiero "wsiąkniesz". Medium do transferów jest bardzo wydajne ale znalazłam jeszcze tańszy sposób i ostatnio transferowałam na wikolu, normalnie rewelacja. W najbliższym czasie wrzucę co nieco na bloga. Lecę do Ciebie :-)

      Usuń